8 razloga zašto treba jesti SUSHI

1.  NUTRITIVNO BOGATSuši je važan izvor omega-3 masnih kiselina, koje su bitne za funkcionisanje mozga i održavanje zdravlja srca. Japanci jedu između 80 i 100 gr ribe dnevno i to preporučuju svima koji žele da dožive stotu. Stručnjaci tvrde da je upravo redovna konzum
acija ribe razlog zbog koga Japanci retko imaju problema sa srčanim bolestima i visokim holesterolom.         

2. RAZNOVRSNO & RAZNOLIKO. Sushi se može pripremiti na više stotina načina, u zavisnosti od vaše kreativnosti i ideje. Kombinujte vaše omiljeno povrće sa ribom koji volite, svemu dodajte omiljeni sos, i pronađite ukus koji ćete obožavati. Tuna & avokado, losos & rukola, brancin & krastavac ili škapmi & avokado, na vama je da odaberete.

3.  UKUSNO, LEPO & ZDRAVO. Kažu da sushi predstavlja savršen spoj japanske estetike, perfekcionizma u pripremi, sitosti, ali i osećaja lakoće nakon konzumiranja čime je postao najzdravija fast food namirnica

     4.  ELIKSIR LEPOTE I DUGOVEČNOSTI. Japanci su najdugovečniji narod! Gojazni u Japanu čine 3,1 odsto ukupnog broja stanovnika, dok je u SAD to 33,9 odsto. Zahvaljujući japanskim navikama u ishrani, koja se uglavnom sastoji od svežeg povrća, pirinča i ribe, Japanci nisu gojazni. Sveža riba je bogat izvor omega 3 masnih kiselina koje krvni pritisak održavaju na normali i smanjuju rizik od moždanog udara i infarkta. Tajna je po svemu sudeći u ishrani, poručuju naučnici.

     5. SITI & VITKI. Japanci se ne debljaju. Ne samo da je prosečni životni vek u Japanu duži nego na Zapadu već je i stopa gojaznosti najniža na svetu. Iako su mnogi skloni da pripišu ove fenomene genima, naučne studije ukazuju da geni ipak nemaju presudnu ulogu.  Kada se Japanci presele u krajeve u kojima se praktikuje zapadnjački način života i ishrane, brzo počinju da gomilaju suvišne kilograme Japanci jedu "očima". Magija japanske kuhinje je i u uživanju u lepoti servirane hrane. U hrani se uživa polako i nikada se ne jede više nego što je potrebno. Veličina porcije je takođe važna. U Japanu se hrana servira u malim posudama, umesto na velikom tanjiru.
  
    6. SUSHI DIJETA KOJU ĆETE OBOŽAVATI. Ako postoji dijeta koje se lagano držati, onda je to bonsai dijeta, jer ona zapravo uopšte nije dijeta, već usvajanje japanskog načina ishrane. Reč je zapravo o tradicionalnoj japanskoj hrani, čija je dobrobit za organizam više puta dokazana. Tradicionalna se japanska ishrana sastoji od ribe, povrća, i tek ponešto crvenog mesa, što uvelike smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti. Osim toga, Japanci uživaju u namirnicama koje su prepune antioksidansa - poput zelenog čaja, algi,  žitarica, integralnog pirinča... Jedu vrlo malo hleba, malo masnoća i raznovrsne sastojke u jednom jedinom obroku. 


   7. MAGIJA ŠTAPIĆA. Stručnjaci tvrde da se štapićima jede mnogo sporije, te da su zalogaji manji i duže se žvaću.
   
   8. SUSHI KAO AFRODIZIJAK. Setite se Samante u filmu „Seks i grad" - sushi je i sjajan afrodizijak! Riba u kombinaciji sa morskim algama, porede izuzetne nutritivne vrednosti, poreduje i izvesnu afrodizijačku snagu. Morska nori alga je bogata vitaminom E, a poznata je još i kao ,,sex vitamin".




Ознаке: , , , , ,